Saturday, January 30, 2010

Salam tahun baru

rasanya belum terlambat saya mengucapkan salam tahun baru 2010 walaupun telah berlalunya januari. dah terlalu lama saya tidak update blog saya ni. yelah, banyak la alasan, sibuk dengan kerja, tugas di sekolah, rumah dan anak-anak.
saya ingin mewar-warkan di sini, bahawa saya sedang mengusahakan buku pembelajaran bertema untuk program pemulihan khas. kini, masih ada sedikit proses editing lagi, ini bertujuan untuk mengurangkan kos penerbitan buku, jadi harganya pun tak la mahal.

buku ini akan saya edit kepada 2 buku sahaja. buku 1 akan mengandungi 5 kemahiran iaitu abjad, KV KV, KV KV KV, KVK, V KVK. manakala Buku 2 pula bermual dengan kemahiran KV KVK, KVK KV, KVK KVK, KV KV KVK dan KV KVKK. setiap kemahiran, saya sediakan sebanyak 5 tema dan dalam setiap tema saya akan sediakan 6 latihan mengikut aras yang berbeza, juga disediakan kada gambar mengikut tema. jadi kad ini cikgu bolehlah laminate atau kreatifkan dengan cara tersendiri. senangnya mengajar menggunakan buku ini ialah kerana jika P&P pada hari itu bertemakan makanan (KVK), maka set induksi kita senang nak diarahkan ke mana mengikut hala tuju kita. kita boleh bercerita tentang makanan, merasa makanan, membuat aktiviti jual beli. semua ni pun boleh dilaksanakan dalam aktiviti p&p. ianya menyeronokkan dan menyenangkan. j

jadi, sesiapa yang berminat bolehlah sms saya di 019-3146794. namun peringatan, saya akan mencetak buku ini, jadi proses penghantaran mungkin mengambil masa sedikit.

2 comments:

  1. mcm berminat :) ader tak gambar buku tu? nanti boleh tolong emailkan kat saya?

    lohai_11@yahoo.com

    u ade facebook tak? kalau ada maklumat pasal buku tu kat facebook u, bolehlah kite saling meng'add'

    ReplyDelete
  2. salam..
    sy berminat utk membeli buku yg ckgu war2kan.blh ckgu poskan ke alamat berikut:

    Nur Ashikin Md Din
    Sekolah Kebangsaan Undang Jelebu
    71600 Kuala Klawang
    N.Sembilan

    Segala hal berkaitan dengan harga buku dan kos penghantaran ckgu blh hubungi saya di nombor ini...0169660164...terima kasih.

    ReplyDelete